Skip to main content

Uuringuobjekt

Ei teagi, kas on asi on täiskuus või lihtsalt asjaolude kokkulangemises, ent olen täna olnud kahe uuringu objekt. Esimene neist oli juba mõnda aega tagasi kindlaksmääratud, seoses sõeluuringusse sattumisega. Teine aga täiesti juhuslik ja ootamatu.

Stockmannist väljudes sattusin Postimehe intervjueerija vaatevälja ning pidin vastama paarile küsimusele , mis puudutasid jalanõude kvaliteeti. Noh, kuna arvan jätkuvalt, et jalanõude hinna ja kvaliteedi suhe pole päris ootuspärane, siis allusin uuringule:)

Esimesel juhul ärgitas mind uuringus osalema mu hea sõber, kelle haigusele niimoodi jälile saadi. Loodan väga, et õigeaegselt. Aga tõttöelda ootan uuringu vastuseid üsna suure ärevusega... Kui miskit halvasti, lubati 3-4 nädala pärast kontakteeruda.

Ühtpidi täidab ju uuringute läbiviimine igati positiivset missiooni - teadvustada võimalikke probleeme ja kitsaskohti ning pakkuda asjakohast lahendust (ravi).
Siinkohal tõstabki minus väike pessimismikurat pead - enamasti kipub ju olema nii, et jah, tõdetakse et miskit pahasti, ent lahendused ehk siis uuringu teine ja olulisim pool, jäävad tulemata ja toimimata.

Aga vähemalt olen omapoolse panuse andnud. Andsin analüüsi, mis loodetavasti ei osale ravimifirmade poolt korraldatavas uuringus koondnimetusega Eesti kui üks sobiva valimiga katsejäneste labor, vaid on puhtalt minu tervise jälgimiseks. Ja teisalt, tegin teatavaks oma arvamuse jalanõude kvaliteedi suhtes:)

Ohh, ma olen sotsiaalselt tundliku närvitüübiga!:)

Comments