Skip to main content

Linnu Tee: She`s A Man

Punasel Hanrahan`il, kes kahetsusväärselt on nüüd suletud uste taga, on tore rubriik - Sinise kaevu laulud. Seda on ta laiendanud "Tänase Päeva laulude" näol. Tavaliselt ilmuvad Tänase Päeva Laulud triloogiana ja vähemalt mina olen sealt leidnud väga huvitavaid artiste kogu laiast ilmast.

Mul kipuvad muusikapostitused ja laulud suhteliselt eklektilselt liigituma. Aga olen täheldanud, et reedeti tuleb neid rohkem.

Niiet - Reedeõhtused laulud label`i sisseseadmine on vajalik:)

She`s A Man`i Indrek Patte ja Linnu Tee esituses võin kuulata lõputult:) Muidugi mitte iga päev, ent - selles loos on mingi eripärane rütm ja power sees. See teeb mu tuju heaks! Ja sillerdav klahvipartii on lihtsalt üli-üli.

Kahjuks pole selle laulu näidet veel youtube`s. Pärast Tartu musapäevasid ehk?:)

Praegu lingin sedasi - Linnu Tee kodukas ja sealt on võimalik windoosa Media Player`i abil lugu kuulata.

Ja... uhh vol 2 - oo, ma ootan tartu musapäevi, et paljude iidolitega lava vahendusel kohtuda

Comments