Skip to main content

Tahan koju!

Jah, siin on imeilus... kõik need kanalid, nukumajad, linnulaul ja tükk hiliskevadet. Aga tahan koju. Kohe nii hirmsasti, et vihaseks ajab:)

Mulle meeldib olla isetult võõras kohas... mingi aeg. See aeg sõltub vära erinevatest ja ootamatutest teguritest. Täna õhtul tunnen, et tahaksin istuda oma kodu kamina ääres. Võib-olla sauna kütta. Aga kindlasti tahaks Bonzot ja hobuseid patsutada.

Eesti ajalehti sirvides vaatab küll üks suur masendus, ent ...ahh, see on puhas poliitikute jura ja tühi vaimu närimine. Seda ei tasuks väga tõsiselt võtta. Kodu aga küll.

Eile eksisin pisut ära... see meeldis mulle. Sattusin väga naljakate majakeste ja kanaliäärse kohviku juurde:) Pildid riputan kunagi ka üles - mul pole praegu juhet kaasas. Ja Tüdruk Pärlkõrvarõngaga on nähtud elusuuruses ehk siis kohalikus muuseumis.

Comments

Urmo said…
Ma just tulin 3 nädalaselt trip-ilt ja ei tahtnud küll koju :) Oleks aina veel ja veel edasi läinud.
Heli said…
Kulla Bunter, uurisin V. käest, et kuidas ja mis Sinuga suure lombi taga... ta veel polnud muljeid kuulnud:) Rännata on tore kahekesi või mitmekesi ning vabana kohustustest. Töömatkad ses suhtes ahistavad ja piiratud.

Seda edasiminemise tahet sel suurel maal olen minagi tundnud:)