Skip to main content

Lumeveed

Kiire lumeminek on tekitanud ümbruskonna põldudele järvekesed. Isegi üks luik oli sattunud segadusse - triivides tehisvetes.

Reedene päev on töökohas vaikimisi koosolekutevabaks päevaks nimetatud. Kasutasin selle võimaluse ära ja olin kodukontoris. Pärastlõunaks tekitas kõik, mis seotud sõnaga "data", tülgastust.
Sumpasin läbi vettinud lume hoopis metsa. Kükitasin oma kuuse all. Hästi sügaval metsa sees... ümber vaid kitsejäljed. Bonzo lebaskles samas. Ei hakanud parem seekord.

Dilemmad teevad mind alati ärevaks .... viivad une ja meelerahu. Kõik suure vaevaga kivi-kivile laotu variseb koost... ja panevad mind taas kõike ümberhindama stiilis: kes ma olen, miks ma olen, kust ma tulen, kuhu lähen ja mis on, khmkm, elu mõte..."

Tänavune aprill algas siis isiklikult sedamoodi. Aprillid muutuvad järjest enam väärtuslikuks... minusugusele:)

Hehh, lume sulamine ja esimene aprillikuu päev tähistab edaspidi ühe inimese sünnipäeva. Sjgelle - ilus tüdruk saabus!

Comments

helle said…
Palju õnne Ilusale Tüdrukele! Kas ma arvan õigesti?
helle said…
*tüdrukule
Heli said…
Ikka - ikka!:) 01.aprill tuli sünnipäevaks. Niiet Ilus Kelmikas Tüdruk. Nime veel pole, aga muidu ollakse juba kodus kohanemas.