Skip to main content

Minu reede

Naudin võimalust kevadet jälgida. Looduses käib vilgas tegevus - paarilise otsimine, paariheitmine ja pesategu. Aias suure kuuse otsas elav varesehärra on endale selgi aastal nooriku majja toonud. Kas olete kuulnud varese pulmalaulu? Mina olen... :) Väga lüüriline ja laulev kraaga-kraaga.

Ka päevapaabusilmi olen juba päikse käes peesitamas näinud. Paiselehed õitsevad. Sookured lendavad gruppidena raba suunas, õhku rõõmsa kruugutamisega täites. Hoopis teine kõla kui sügiseti. Ma pole ühelgi aastal raatsinud kaskedest mahla lasta. Ei tee seda ka tänavu. Lihtsalt, käsi ei tõuse auku puurima mõne liitri õndsuse pärast.

Suure Reedega seostub mulle nii mõndagi. Üks valu ja pettumine, ent ka väga kaunis hetk.

Aastaid tagasi Kanadas olles ja koolivaheaega pidades, otsustasime kursuseõega lihavõtte nädalaks sõita New York`i, Metropolitan Opera`sse Toscat vaatama/kuulama. Mõeldud-tehtud. Internetist ostsime piletid ja kohalike väliseestlase Mareti ja Hennu abil saime Torontosse lennujaama ja tagasi transporditud.

See oli mu esimene ooper:) Muidugi ma armusin muusikasse, emotsiooni... ja muidugi talletus hetk igaveseks.

Comments

Urmo said…
Tõstan klaasi värske kasemahla ja pressitud greibi segu selle terviseks.