Skip to main content

Klipp saatest "Hea Rein ja Kuri Anne"

Emotsioonid libisevad üles ja alla.

Alates eelmisest nädalast muudkui juhtub ja juhtub... Loomulikult mitte ainult superstaari saatest ei tahtnud ma rääkida:)

Meeled on ergud ja turvalisse kõrvaltvaataja rolli ei saa end ka parima tahtmise juures jätta.

Märksõna - inimsuhted ja mina.

Ahjaa, ma ikkagi ei tõtta EMT lepingut lõpetama - mitte ainut Anne ennistamise pärast saatesse, vaid mulle oli inimlikult sümpaatne nende pressišefi selgitus toimunud kohta. Ei mingit hämamist ja nämmutamist, vaid minu jaoks aus ja läbipaistev selgitus... et piinlik eksitus, inimlik viga.
Ja seda enam, et mõistsin et pressišefi näol on tegemist sümpaatse blogijaga, kelle ülestähendusi  sageli ja suure poolehoiuga loen:)
Niiet - blogimine on jätkuvalt arvamuskujundaja.
Vähemalt minu jaoks.
Ikka see igivana "meie" ja "nemad" ning sootsiumi teema.

 
Anne Arrak - With or Without You

Anne Arrak | MySpace Video

Comments