Skip to main content

Lõpetan homsest EMT lepingu

... sest see firma on osutunud saamatuks.
Ei mina ega mu sõbrad  ei saanud välja helistada superstaari valikul.
Paraku oli meil kättesaadav vaid emt teenus:(

EDIT:
Ma olen tõsiselt nördinud ja kuri. Kuidas saab kogu hääletussüsteem selliselt toimida? Kui helistasin numbri valimisel saadud veateate tõttu  klienditeenindusse, sain vastuseks a la oleme rikkest teadlikud ja tegeleme sellega  ei ühtegi soovitust vms. Hiljem sain teada, et sms oleks pidanud saatma - see toimis.  Haige värk, no tõesti.  Selge ju see, et hääletajateks enamuses tuttavad/pooltuttavad, kes palehigis kõnede arvukust tõstavad ja tasulisi numbreid nuumavad.

Igatahes - nüüd on see saade läbi ja huvi kah kadunud, sest mind ainsana paelunud lauluhääl langes tänasega välja. No ja neid, kes ikka suisa tertsiga mööda panevad ja  Rein Rannapit vaimustavad, neid ei suuda mina kahjuks kuulata. Ei suuda, näe, uskuda et "küllap ajapikku neile õigetele nootidele pihta saab". Kes mööda möögib, see enamasti jääbki seda tegema ja sellega on ka esinemisampluaa kitsuke - punk, räpp, hipp-hopp jms mulle mittemidagitähendavad žanrid. Ohjaa - ja need "eristuvad hääled"! Kui laulda 21.sajandil täpselt samasuguse intonatsiooniga nagu 20.sajandil - siis võib  kindel olla -  janisjoplinitest, björkidest, ninahagenitest kubiseb maailm...

Arvatagi, et saate mainekujundajatel/kohtunikel on piisavalt raske ülesanne - anda hinnanguid. Aga miks ei saa siis mina kui televaataja professionaalseid hinnanguid? Miks saatetegijad alahindavad oma publikut?  Kas tõesti arvatakse, et keskmine vaataja on sedavõrd harimatu, et ei saa aru, kui "mustalt" lauldakse...  ja sellele tasub takka kiita ja julgustada a la küllap tasapisi tulevad ka õiged noodid...
 
Annest on kahju, sest ta on minu arvates rohkemat väärt kui ühe kohtuniku arvamust a la "otsusta ära kumb oled - kuri või mitte".  Ja tal on praegu kindlasti nii pagana raske, et ma isegi ei kujuta ette, kuidas tema, õrn ja habras, kõikidele neile saatuselöökidele, mis teda viimasel ajal tabanud, vastu peab:(
Kui vaid sellele mõtlen, lähen kurbusest kurjaks. Elu on ikka väga ebaõiglane vahest. Aga olen siiski lootusrikas, et Anne jaoks häid üllatusi varuks.

Comments

Hundi ulg said…
Kahjuks on nii, et mida vanem inimene, seda terasem on ta märkama ka seda "mängu", mis selliste saadete dramaturgiasse on sisse planeeritud. Ega seda telefonihääletust maksa võtta päris puhta kullana. Tegelik helistajate arv ja häälte jagunemine on teada vaid mõnele kaadritagusele otsustajale.

Õnneks andekas Anne on sedavõrd noor, et loodetavalt saab ta pettumusest kiiresti üle. Erinevalt meist.
Liana said…
http://publik.delfi.ee/news/superstaar/article.php?id=26497499&l=fplead


Ja kirjutasin sulle mailile ka mõnda:)
Elsa said…
Oi, kuuldavasti on kommunikatsiooni-pühakud Annele halastanud :)
Heli said…
Ma ei saa miskit parata sinna, et hetki, mis liigutavad väga-väga.
Elan kogu hingest nii õnnestumistele kui ka ebaõnnestumistele kaasa:) Tema hääl võlub ja lummab mind.

Seda-enam oli hea lugeda Hundiulu, Liana ja Elsa blogipaid,-tröösti. No tõesti mõjus hästi. Thanks!