Skip to main content

Heliintensiivsuse detsibellide mõõtja

Vormsil käidud nagu niuhti! 

Ei teagi täpselt, miks... ent see saar pole minu jaoks.
Eestimaal on tohutult palju võluvaid kohti, kus uued algused terendamas.
Vormsi on kuidagi lõplik. Liiga palju liiklust ja müra minu jaoks. Suisa rusuvalt... kandes endas  märke kuni ühe õnnetu elulõpuni (rannikult leiti uppunud hing).
Masininimesed on saare avastanud ja omastanud.

Ikka mõtlen, et miks on inimestele vaja niipalju lärmi... mida vaigistada püütakse? Nojah, kõik ei peagi olema vaikusesõltlased, ent siiski... monotoonne tümakas ja pidev "punn põhjas" olek on minu jaoks tappev, suisa väljakannatamatu.
Või siis... katkematu jutuvada, lamin - täpselt sama efekt. Välja elada saab ka madalama heliintensiivsusega.
Kui on midagi öelda...

Kodus võtsid mind vastu mu flegmaatikutest kaukad, mõnuga suuri sabasid lehvitades. Vihisedes läbi vaikuse. Kasukate silitamine šahh-šahh, Bonhami südamepõhjast tulnud mõnuohe.  Milline heli!

Alles kodus magasin välja.
Puhas ja selginenud silmavaade peeglis.

Olen alles ja olemas. Aeg on edasi liikuda. Ränd alaku taas!




Comments