Skip to main content

Lähen merele

Mis ma jalga ja selga panen?
Mis ma kaasa võtan?
Aaaaaa... ei saa öelda, et praegu just väga flegmaatiliselt käituksin.
Ikkagi vähemalt 10 tundi merelolekut otse ees ootamas... Teab, millal maad jälle näeb.
Näis, kas  metsainimeses löövad välja emapoolse suguvõsa meregeenid või mitte. Totuuden hetki.

Sõber soovitas otsustada talvise sulejopi kasuks. Omapeaga otsustades võtsin veel igaks juhuks ka surfipapud kaasa. Vahetusjalanõudeks või nii... 
Ilm pidavat N. ilus olema, masti saab  igatahes üles lasta. 

Tunnete lainel on asi nii, et pärast eilset etendust "Moraal" sain peeglisse vaadates aru, kuivõrd õigemitu surmapattu  ka minu kohta käib. 
Ma ei jaksa kohati Su turtsumist enam välja kannatada, ütles Sõber. Eile ta ikka tõsiselt plahvatas. Tal on tuhatkordselt õigus. Jah, ma turtsun, ajan oma õigust taga, kaldun kohati pessimismi ja mõtlen vaid kõige mustematele stsenaariumidele. selmet uskuda ja usaldada. Pagan võtaks, ei tule igakord see helge elu elamine, kohalolekukunst jms  välja. Meeleolumuutused up`n down. Pole mõtet ka keskeakriisi või üleminekuiga  süüdistada. Eks ma ikka koguaeg selline olnud. Leppimatu, turtsakas, enese- ja teiste piitsutaja. 
Aga ma ikkagi armastan end. Sest palju head on ikka ka. Vähemalt selle olen ära õppinud. 

Comments