Skip to main content

Bomfunk MC's - Freestyler

Tänase päeva lugu?
Ma pole küll muu hiphop-muusikaga kursis, ent mäletatavasti meeldis see lugu kohe, kui "müüki paisati".  Ilmselt paljudele teistele ka, kui otsustada youtube`i vaatajaarvu järgi. Täna oli Freestyler youtube`i klippide valikus mulle esimeseks soovituseks :) Noh, kuulan mõnuga. Video on samuti meeltmööda.

Mul on elus hetkel kummaline aeg... "valikud" märksõnaks. Mingid sündmused, teemad, mis on "hoiatavad", kui tagantjärgi järele mõelda. 
Korduvsündmused. 
Misjärel end alati hõredalt tunnen. 

Helistasin eile Filatelistile. üle pika aja. Täielik telepaatia, tõdes tema... et olla just tunnijagu tagasi mulle mõelnud. Igatahes otsustasime üle pika aja kohtuda. Igatsen progevestlust, irvitasin telefonis.
... ja  veel  üks hääl minevikust oli vastamata kõne teinud.
.... ja  mu armas mereäärne paigake kutsub.
.... ja kuidas hakkad äkki võõristama kedagi, kes on olnud lähedal.
.... ja kõik uus on tegelikult hästiäraunustatud vana.
....ja tüdrukud said eile ratsatrennis kõvasti kiita - ilus koostöö hobustega.
.... ja Amuril oli kõrv puhta verele kratsitud - detailsel vaatlusel selgus, et kõrvas oli puuk.
... ja ma soovin täna maasikavälult ühe väikse purgi maasikamoosi kokku koguda.
.... ja Pullikeses-Tallekeses (selles Kakumäe omas) on jube aeglane teeindus, ent väga hea kokk.
.... ja mul on jaksu, et teha täna ka töiseid tegemisi.
.... ja kui lihtne on end eemaldada. Kõigest. Isegi fb-st. Kaasaarvatud soovimatutest helistajatest. Kui on olemas iPhone :)


Comments