Skip to main content

Blond

Niih, nüüd olen täiesti lõplikult ja tagasipöördumatult blond. Vist. Eile sain mulle sobiva ja professionaalse juuksurikätt tunda. Inimene, kes kogu seansi vältel rääkis minu juustest ja mismoodi neid paremini hooldada. Oo, kui hea tunne oli! Tähelepanu- ja hoolitusvajadus...

Aga see soe ja kirgas toon meeldib mulle väga. Valgustab mu väsinud ja kurblikku nägu. Niimoodi mu kaasa just ütleski. Vähemalt oli seekord märgata, et juuksuris käisin.

Puhkus areneb jõudsalt. Täna võtan ette aiatamise. Juurin välja päevalilled, mille õitseaeg tänavu oli üsna napp. Liiga hilja said nad "valmis". Seevastu olen kasvhoonest saanud vaatet 2 saaki tomateid. Oktoobris alguses alles õige tomatiuputus algas. Maitsvad ja magusad. Ilma ühegi defektita. Ja mis peamine - null protsent kemikaale. Tänu Mozartile ja Theole.

Tulbisibulad suskasin juba mõni aeg tagasi mulda. Sel aastal ka hulgaliselt krookuseid ja nartsisse. Aprilli-mais loodan õitemerd. Saan oma kujutlustele taas voli anda.

Sel aastal, suve lõpus, hankisin endale ka esimesed roosipõõsad. Kaks tulipunast roniroosi "Heidelberg". Juurdusid kenasti ja septembris rõõmustati mind nii mõnegi kauni õiekobaraga. Kui aindusspetsialistid seda posti loevad, siis - millal on õige aeg roniroos kinni katta? Milliste külmakraadide juures? Praegu on vist veel natuke vara...

Comments

Anonymous said…
kusjuures minu vanaema väidab, et ega need kraadid niiväga ei teegi roosile midagi, kuivõrd et kaetakse just lume pärast, mis võiks liiga teha.
Mu vanaema on olnud kunagi sovhoosis mingi aianditegelane ja tema hooldada oli suuuuuur roosipeenar, nüüd on ta küll vana, aga minu teada just sellised asjad, mis k u n a g i on olnud, on vanadel inimestel päris edukalt meeles, isegi kui nad su enda nime aeg-ajalt su ema omaga sassi ajavad. Kelle ei juhtuks:)
aga jah, et lihtsalt kata kinni, kui külmad algavad, vaevalt et see miskit halba teeb.
(ei pretendeeri absoluutse tõekuulutaja tiitlile igaks juhuks:) )
Birgit
Heli said…
Aitäh, Birgit!
Täna öösel, linnast pidutsemast saabudes, tundsin esimest tugevamat külmanäpistust. Täna vist ikka tuleks juba sissemässida.