Skip to main content

Kommenteeriv Iseolija

Naise blogis kommenteerib söakalt keegi Iseolija. Kaasamõtlemine ja kommenteerimine on blogimise juures tervitatav nähtus. Loomulikult ei pea kommentaarid kirjutajale takka kiitma jne, ent eks kõik, kes avalikku blogi peavad, on kokkupuutunud ka torgetega, mida eriarvamusel olev lugeja maha püüab jätta.

Iseolija kommentaarid on huvitavad ja süvitsiminevad. Naise juures miskipärast eriti. Nii palju, et tekib kahlus - tegu võib olla vana tuttavaga, kes blogija eluolu küllalt hästi tunneb. Päris jube ilming tegelikult. Blogid siin oma maailmapildist ja muutustest su elukorralduses ja eneses, kui ilmub keegi, kes "su ära tunneb" ja kes sind hoopis teises olukorras mäletab. Ja vastavalt sellele oma mälupildile sind paika panema asub. Mina vist põgeneks koheselt suletud uste taha:)

Aga jah, Iseolija suhtes tekkis huvi. Guugeldasin tema kohta (uudishimulik nagu ma olen :) ja ... tundub, et tema spetsialiteediks ongi eneselahkamisega tegelevate naisblogijate abistamine süvitsiminekul. Nii, et selline didaktiline kommentaator. Nagu Siil Kalevipojas:)

Comments

kukupai said…
Sina siis otsisidki teda taga, ma avastasin, et minu blogisse ka selle otsinguga tuldud :P
Aga ma teda enda juures ei mäleta kohanud olevat...
Heli said…
Teretulemas uudishimulike klubisse, Kukupai!:)
Anonymous said…
Nojah, ma ise küll ei tea teda tundvat. Reeglina annavad mind tundvad inimesed mulle oma tõsisematest märkustest ikka e-posti kaudu teada, tema puhul olen pigme märganud sellist urgu tõmbumise efekti.