Skip to main content

Mitte- iialgi-meem

Õpetus:
Anna meem edasi 4-le blogipidajale, kelle vastuseid tahad lugeda. Viita blogile, kellelt said meemikutse ja teata blogipidajale, kellele teatepulga edasi andsid.
Mina sain meemi kutse Sjgelle käest.

MITTE IIALGI! meem, 2 x 4 küsimust.

1. KIRJUTA 4 TEGEVUST, MIDA SA MITTE IIALGI EI TEEKS.
- ei roniks mäe tippu (siia alla kuuluvad ka teised kõrgusekartusega seonduvad tegevused)
- ei ütleks lahti oma vanematest
- ei hülgaks oma last
- ei anna alla olukorras, kus on lootust

2. KUS SA MITTE IIALGI EI TAHAKS ELADA?
- kõrghoones
- igijää ja lume piirkonnas
- mägedes (ma vist kukuks alla:)
- ülerahvastatud ühetoalises korteris

3. MIDA SA MITTE IIALGI EI SÖÖKS?
- austreid
- rohutirtse
- kassi-, koeraliha
- kõrvitsat

4. KELLENA SA IIALGI EI TÖÖTAKS?
- timukana
- programmeerijana
- turvamehena kaupluses
- kriby, herabalife jne pähemäärijna

5. MILLIST RIIDEESET SA IIALGI EI KANNAKS?

Uhh, see on raske. Riideesemeid, mille abil oma vanust püüan varjata, vast.

6. KELLEGA SA MITTE MINGIL JUHUL EI TAHAKS TUTTAVAKS SAADA?

fanaatikutega

7. KUS SA MITTE IIALGI EI SEKSIKS?

avalikus kohas

8. MILLIST SITUATSIOONI SA EI TAHAKS ENAM MITTE IIALGI ÜLE ELADA?

lapse rasket haigust

Samadele küsimustele võiks vastata
Liana
Triangel
Ritsik
MOTT

Comments

Ti:a said…
kõrvitsat ei sööks?
aga natukene mõrvitsat mannaputru... kõrvitsasalat....njam najm najm
Heli said…
Aga vot ei saa süüa..
Mul hakkab kõrvades sügelema:) Tõesti-tõesti!
helle said…
Mulle tundub ka see uskumatu, et mõni ei söö kõrvitsat. Ma söön meeledi isegi kõrvitsa-manna suppi.
Aga muidu tundume sarnased olevat:)
Heli said…
Jah, tegelikult ei söö ma meeleldi ka punast peeti. Sama efekt - kõrvades kudistab:) Tekitan nii kõrvitsast kui peedist keeldumisega alati hämmeldust.
Anonymous said…
aga söö nii, et sa ei kuule :) punase peedi salat, njam. õunaga ja majoneesiga njam njam.
Heli said…
Ma ei saa, Tiia:) Kõrv on koguaeg kikkis! Äkki tabab peedi söömisel mõni ootamatu oht.