Skip to main content

Ilusad hetked

Möödunud nädalavahetusel oli suguseltis ilus ümmargune sünnipäev. Istusime pikas lauas,  Kesk-Eesti puhkebaasis.
 Palju vett on merre voolanud sugulastega koosistumistest. Mõnda aega tagasi oli mul tõrge üksipäini osalemisest, sest kaasal olid nädalalõpud kinni. Seekord otsustasin minna ja eriti tore oli, et ka poeg võttis endale vabaduse tulla.
 Tohutult soe õhtu oli. Kui algul tundsin end pisut kohmetuna, siis üsna pea see hajus. Kõik oli kuidagi nii siiras, hooliv ja vahetu. Mingil hetkel hakkasime laulma. Kohe päris pikalt...vanadest seltskonnalauludest lorilauludeni välja. Väga lõbus:)
 Noori ja vanu koos laulmas nähes, meenus millegipärast Kääbiku raamatus kirjeldatud suure teekonna algus. See koht, kus päkapkud Bilbo urus koos Gandalfiga lugusid räägivad, piipu popsutavad ja igatsushelk silmis laulavad.

Mu lemmik seltskonnalaul läbi aegade on A.Uustulnd`i merest ja tüdrukust:

 Öö saabund sadama üle, laiutab lahtede suus.
 Tähtede helkivas süles naeratab kullane kuu.
 Tean, et mu tüdruk sa magad, tean, et sind suigutab tuul.
 Sinust mu akende taga jutustab kullane kuu.

 Refr. Tüdruk, armastan päikest ja tuuli.
 Tüdruk, sinust ma unistan vaid.
 :,: Oi neid kirsina punavaid huuli! Tüdruk, ütle mul, kust sa need said? :,: ...

Peo lõppedes olin vanematele teejuhiks. Isal oli loetud nädalad silmaoperatsioon ja nii oli turvalisem tagasitee. Pühapäeva hommikul vanemate kodus ärgata oli magus.Uni oli samuti pehme ja turvaline. Ilma suuri sõnu tegemata tunneme suurt ühtsustunnet ja soovime üksteisele kõige paremat. Tugev tunne.

Comments