Skip to main content

Kepikõnd

Kuuldes mu jooksmisalastest ponnistustest, soovitasid töökaalased proovida hoopis kepikõndi. Ma ei teagi, miks - ent olen seda liikumisharrastust koguaeg välistanud. Et see pole nagu ikka päris sport või nii... Rohkem vanamammidele (kes ma ju veel ometigi pole!) suunatud. Ja kuidagi totter tundus see keppidega liikumine ka - ei mingit glamuuri ja tehnikat:P Otseloomulikult ma eksisin. Selgus, et minust hulka nooremad kolleegid (ja väga sportlikud) tegelevad kepikõnniga juba hulka aega ning peavad seda mõnusaimaks ja ohutuimaks liikumisviisiks. Tennisemängu, rulluisutamis jms kõrvalt hoiavad nad end vormis just kepikõnniga. Sain mõned näpunäited, kuidas alustada/millised kepid osta ja voila! - täna on esimene katse tehtud. Imeilus sügisene ilm - ma ei suutnud vastu panna kiusatusele teha kohe 10 km ring. Sedaenam, et esimesed 5 km tundusid nagu lennates minevat. Tagasi tulles tundsin pisut pakitsust alaseljas, ent muidu tundus kõnnak ja tempo igati sobivat. Jooksmisest on see liikumisviis igatahes etem. Jalgrattaga sõitmisest ka. Ujumise vastu kepikõnd ei saa, ent ujumiseks tuleb teha ettevalmistusi kohalesõitmise ja ümberriietumise näol (eriti tüütu ülerahvastatud garderoobis!). Kepikõnniks tõmbad sussid jalga ja kileka peale, võtad kepid kätte ja hakkad astuma. Mugav ja ettevalmistuste vaba! Hea toonus ja värskeõhu vann on tagatud!:)

Comments