Skip to main content

Run, Forrest, run

Prognoosimatu, kaua ma veel jooksen ehk kaua hullus kestab. Täna , s.t 2,5 nädalat pärast jooksma hakkamist tundsin esmakordselt midagi naudingulaadset. Jooksin ühe jutiga distantsi, mille siiani olen intervalliga jooks/kõnd võtnud. Asi võib olla muidugi ka selles, et olin tige.

Vihkan ehitustöid. Õigemini seda, kuidas need venima kipuvad ja raha maksavad. Võin selle koha pealt olla harukordselt julm ja mõistmatu. Ma nimelt ei saa aru, miks üks või teine töö nii palju aega võtab. Teiseks, ei ole mu kaasa minu arvates piisavalt hea kalkuleerija ning lepib ehitusmeestega kokku närve ja rahakotti kahjustavate tingimustega. Aga kuna ta mind läbirääkimistesse kunagi ei kaasa (ilmselt õigustatult sest ma olen ratsionaalne läbirääkija :P), siis pean vist elu lõpuni kuulama lugusid, kuivõrd raske on üht või teist tööd teha. Seetõttu võtabki vannitoa põranda remont ehk uus plaatimine näiteks 5 päeva ja tunnitöö maksumusega.
"#¤¤%.
Seega, homme jälle jooksma.

Muideks, soetasin endale superhea kiledressi Sikupilli Humanast vihmasteks jooksukordadeks - 4 eurot. Näen võsa vahel täiesti hea välja:) Oigan ka juba sutsu vähem.

Comments

ritsik said…
kui sa linnas elaksid, võiks sulle body-combati trenni soovitada, poksiliigutuste tegemine pidi maru hästi frustrat maandama :)
Ehitustööd on tüütud tõesti.
Heli said…
Hmm... just arutasime töökaaslastega, et kontoris võiks paikneda poksikotid. Aeg-ajalt tuleb metsik tahtmine:)
Hundi ulg said…
Poeg jutustas loo oma naise minevikust. Sõitis tüdruk oma sõbraga mööda maanteed. Rehv läks pauguga tühjaks. Veidi ehk flegmaatiline poiss hakkas rehvi vahetama. Vahepeal jõudis tüdruk peatada kaheksa mööduvat autot, et abi paluda. Pärast seda juhtumit nad enam ei kohtunud.

Minu poeg leppis oma tulevase naisega kohe alguses kokku, et viimane laseks mehel tunda end mehena. Elavad siiani, pole lahku läinud.

:)
Heli said…
Hundiulg, aitäh.
Olen tõesti väga tänulik Su kommentaari eest!
Hakkan tõepoolest järjest enam muutuma selleks tüübiks, keda vihkan - tänitav inimese ajutine kohusetäitja. See tädi või onu, kes väga täpselt teab, kuidas asjad TEGELIKULT peavad olema. Ma ei tea, miks miski mind närib ja ärritab. Pean sellega tegelema... Joosta on lihtsam, kui läheneda.