Skip to main content

I quit

Deaktiveerisin oma konto FB-s. 
Muideks, see polegi nii lihtne. Ainus valik, millega masinavärk nõustus mind minema laskma, oli lubadus, et mu lahkumine on ajutine ja tulen varsti tagasi:)
Teiste valikutega (võtab liiga palju aega, muu jne) hakkasid kõikvõimalikud juhised ja õpetussõnad tulema, kuidas FB-s toimetada/administreerida.

Tegelikult oli põgenemise põhjus lihtne - tohutu aeg hakkas sinna kuluma. Selmet värskes õhus toimetada, uurisin üritusi, vaatasin üleslaetud pilte,  lugesin kellegi soovitatud artikleid ja kuulasin muusikat.Uus time.line  formaat ei meeldinud mulle ka mitte üks teps.
Seega, kunagi klassikokkutuleku organiseerimisest alguse saanud tuhin oli asendunud aeganõudva rutiiniga (kuidas ikka jätta "like" nuppu vajutamata, pilte klõpsimata) ja nii ma ära tulingi.

Kohe järgmisel päeval pöördus kursusevend Skypes minu poole küsimusega, et kus olen - FB-st ta mind ei leidnud ning et tahab mind soolaleivapeole kutsuda. Tundsin korraks kripeldust, et tont teab millest veel tulevikus ilma jään:) Ikkagi ligi 900 sõpra:) Aga jäin endale kindlaks. FB dieet olgu täielik.

Täna  öösel tabasid mind tõelised võõrutamisnähud - nägi unes, kuidas FB konto ennistasin ja et mul oli mitmeid privaatsõnumeid, mida enam avada ei õnnestunud. 
Oo, õudust!!!

Comments

helle said…
Käisin kooli kokkutulekul. Seal eristusid kohe need, kes omavad kontot FBs ja kes mitte. Mitte et oleks hinnanguid antud selle põhjal, aga jutt algs umbes nii, et "ma lugesin fb-st, et Sa oled ka lõpuks vanaemaks saanud!!!"
Mitte et ma oleksin tõeline fänn, kuid ma tunnen seda küll, et ma tahan vaadata päevas ikka mitu korda, mis seal toimub. Lisaks on kogu endine MSN suhtlus koondunud Fb.
Isegi tütrega vahetame sealtkaudu sõnumeid. Odavam kui helistamine ja kirja jaoks pole alati "materjali". Eriti tüütu ja formaalne aga tundub FB kaudu õnnitlemine sünnipäeva puhul.
Muide, minuealisi koolikaaslasi on FB väga üksikud.
Heli said…
Tegelikult ootasin sealt miskit Hyde Park`i taolist. Et igal ühel on oma vaba voli mingi teema suhtes sõna võtta, arutleda jne. Ent üsna pea selgus, et targem on suu kinni hoida - eales ei tea, kus sind tsiteeritakse või kuidas mõtteid tõlgendatakse. Lihtsalt laikida ja šeerida tundus ka kuidagi totter. Õige mitmest inimesest jäi mul ketsankas (väär)mulje. Pigem evin ja usaldan edaspidi otsesuhtlust.