Skip to main content

Marju Länik: Tunnete keel

Sjgelle tegi otsa lahti.

Minu lemmik sellest saatest oli Heini Vaikmaa Tunnete keel. Selles arranžeeringus häirisid vaid originaal-soundide puudumine: 80 hitt - kuusnurksed trummid ja muidugi ka sündisoundid olid kõrvale harjumatud. Aga muidu on see igavesti vägev lugu...
Tohutu nostalgiaväärtusega.



Marju meeldib mulle ka. On alati meeldinud.
Minu arvates on ta suur ballaadi-kunstnik... Kauneim ja kallim minu jaoks - jällegi Heini lugu - Jää kauaks mu juurde. Nii lihtne ja ilus.
Seda kahjuks tuubist ei leidnud. Leidsin aga teise omaaegselt stiilipuhta menuloo. Kitarristi suure juuksepahmaka alt õnnestus tuvastada Vanem Tom, teine ilus mees oli klahvkamees...nimi oli vist Aleksander Dolgihh kui õieti mäletan...
Aga Marju rokib siin täiega. Hääl, soeng, nahk ja puha. Artistlik.

Comments