Skip to main content

Uus soeng

Sellisel ilmal nagu täna on head tagajärjed vaid siis

* kui on puhkus ja võimalus teha seda, mis parasjagu pähe tuleb

** ei pea liikluses sebima nii, et õigeaegselt punktist a punkti b jõuda

Mul on just sellised võimalused:) Olgugi et novembrikuus turismimessilt hangitud Niiluse kruiis vastu taevast lendas (väljasõidu aegu muudeti varasemaks ja need kahjuks ei sobinud mu reisikaaslasele), on hiiglama mõnus
hommikul kauem magada,
toataimi ümber istuda - jee Mari! lõpuks ometi on orihideed õigetes vormides,
lihtsalt lesida,
hobude juures käia ja neid vahtida niikaua kui nemad mind imeliku näoga mind vaatama jäävad (et kaua ma passin või nii...)
suvereisi planeerida - Ritsik, otsustasin unistuse siiski juba sel aastal realiseerida. Otsin just sobivat hobuturismi talukohta Chianti aladel Toskaanas. Mõtlesin siduda hobusõidu oskused võimalusega turnida viinamarjaistanduste ja oliivisalude vahel ratsa... ja avastada mu unelmate maa sedaviisi.
mõnd head kontserti vaadata - mulle jäi tänu headele tuttavatele näppu TOTO 2008.a live.
Hea. Kohe väga hea. Nostalgia. Meie lugu - I`ll be over you... Eriskummaline bassist, keda ka Phil Collinsi saatebändis figureerumas olen näinud - Leland Sklar. Teda peab esmalt nägema ja siis... ta mõnusat pumpsuvat bassisoundi kuulma:)

Ja kõige tähtsam ikka lõpus. Nimelt, mul on alates tänasest uus soeng. Vot. Ikka Hairhouse`st, kust mujalt. Pilti pole, aga mulle meeldib.Kaasale ka. Lihtne on:)

Comments

ritsik said…
Oh, nii mõnusad tegevused kõik!
Eriti reisiplaneerimine muidugi.
Jaga siis pärast kogemusi!
Mulle hobuseid niisama patsutada meeldib küll aga nende seljas istuda mitte- kõrgel ja kõigutab ja...
Heli said…
Ritsik - jagan kindlasti kogemusi. Peab ütlema, et kärbete ajal pole taolist reisi just lihtne kokku panna ja unistatud 1 kuust saab ilmselt 1 nädal, ent ikkagi-ikkagi:)