Skip to main content

Tartu levi


Kodus käib valmistumine Tartu leviks.
Mul on üsna võimatu end sellest ettevalmistustuhinast eemal hoida... Juhtmed-noodid-klapid-sündid....!:)

Tartu levi on minu põlvkonnale kindlasti olulise märgitähendusega. Muusika. Ärkamisaeg... Eelkõige ikka muusika. Mu kõige eredam mälestus on seotud Rosta Akende Majakovski kavaga. Kuulake!... pimendatud Vanemuine, valgussõõris Volkonski ja üksikult süttivad "tähed".

Noja meenuvad muidugi ka tuttavate "poiste" esinemised. P-3, P-4, Linnu Tee.... Võimsad afterpartyd. Veelgi võimsamad ööbimiskohtade elud. Ühel hommikul ärgates hoovas teisest toast võimatut kilu lõhna - kadunud Alo Mattiisen koos teise muusikuga puhastasid ülima andumusega kilu, et vesiseks läinud südameid kosutada...

Ja nüüd nad saavad siis jälle kokku. Esialgne skeptitsism on asendunud õhinaga:) Ja see on nakkav... nii nakkav, et väga-väga ootan kohtumist oma mälestustega. Nostalgia väärtus on ikka meeletu...

Leidsin, et poiste kava on veebis MP3-de näol täiesti olemas. Vana plaadimaterjaliga peale minnakseg - jee!. Pole seda lives umbes kakskümmend(!) aastat kuulnud. Minu lemmik on läbi aastate olnud She`s A Man. Muidugi ka I`ve Found A Way... tegelikult kogu looming. Linnu tee on mulle läbi aastate meeldinud. Just sellin parasjagu ebaeestlaslikult dramaatiline.

Ja eks ma ikka olen poiste fänn ka... niikaua kuni kõrvad kuulevad ja silm seletab:) Kohtumisvõimalus üle kahekümne aasta taas 03.mail, 2009. Vanemuises.

Comments