Skip to main content

Kampsikud

Sügis-talviti olen veendunud kampsiku inimene. Eriti rullakaelustega pullover tüüpi... sest siis ei pea salli kandma. Üldse ei meeldi, kui mul on mitu kihti riideid üll, sest tavaliselt hakkab siis palav või kaob midagi ära. Sall näiteks.

Igal sügistalvel kaotan/unustan kuhugi maha vähemalt ühe paari kindaid, salli.... noja vihmavari kipub ka regulaarselt kaduvate asjade nimekirja liigituma.
Seega pooldan põhimõtet, et vähem on tegelikult rohkem. Minu jaoks suisa praktliselt.

Homme lähen kolleegidega aastalõppu keeglimängule ja seega revideerisin juba nädalavahetusel oma riidekapi sisu. Avastasin, et kõik mu lemmikpulloverid ja kampsikud on tumedat värvi ja sobivad pigem töökohtumisele, kui kusagile vaba aega veetma. Värvilised kampsikud on kõik amortiseerunud - näevad kantud ja lotakad välja. Ometi olen neid õigel temperatuuril ja villase pesuvahendiga pesnud.
Samas pole mu värviliste kampsikute eluiga üldse teabmis vana. Vast paar aastat. Sellest järeldus - ei PTA ega Monton oska õigeid kampsikud teha - just nendest kauplustest mu viimased värvilised ostud pärinevad.

Täna otsustasin õnne proovida Olseni kamspikutega. Ülemiste keskuse esinduspoes on hetkel väga sõbralikud hinnad - 1300 kr erksatoonilise kampsiku sain 630. Ühe tagasihoidlikumates toonides valisin veel välja.

Kampsiku sõna on muideks tulnud meediakangelaseltTerje Aru`lt. Kusagil teatas, et temale läheb ühe hooaja garderoob maksma 100 tuhat krooni. Et mis sa hädaga teed, kui ühe Nina Ricci kampsiku hind 15-20 000 krooni...

Comments