Skip to main content

Soe unistus

Sompus ja rõskete ilmadega on hea mõtelda... suvest. Muidugi on see kaugel. Ent täna, töösse pausi tehes, Bonhamiga metsa minnes, tundsin kevade lõhna. Petekas jah, aga pikaaegse vihma järgne päike tekitas sellise fatamorgaana.

Tegelikult on lood mu metsas kurvad. Palju on tormimurdu. Tänavune vihmane suvi lasi heinakõrrel kaua värske olla. Seetõttu ongi jäänud vahele mu sügisene lemmikaeg - esimese lume tõttu maha vajutatud kõrred, napilt külmetunud maapinnaga. Parim ratsamaastik.
Praegu on aasad ja nõgesevõserikud lume tõttu küll lamandunud, ent igal pool lirtsub vastu vesi. Viimast hobudega metsaskäiku meenutavadki pilgeni vett täis kabjalohud.

Ei midagi unikaalset - lihtsalt, tahaks Toscanasse! Küllap ma ühel päeval oma unistuse realiseerin, ent siiani on see üsna võimatuks osutunud. Nimelt, tahaksin seal olla kauem kui nädala. Olen oma unistust täitnud nii kultusfilmiga, kui erinevate casa`de vaatlemisega. Nii saab unistus järjest kindlama vormi. Pluss veel lugu Punasest liiliast.

Aga see selleks.

Istun hoopis uue Ikea töölaua taha, mille kodukontori tarbeks soetasin:) Kajakapesa soovitusega, riputada üles pilt kodukontorist - ühinen üleskutsega niipea, kui mööbeldamised lõpule viidud - mul on vaja veel monitor, tool ja nipet-näpet paika panna.

Siiani olen olnud suhteliselt mobiilne: ruuteri abil jagatud võrk on lubanud läpakaga liikuda sinna-tänna. Taolisel vabadusel on halvad tagajärjed - halb kehahoid ja kipitavad silmad. Seetõttu otsustasin sisustada spetspaiga - elutoa rõdu. Esiteks on siin alati soe ja teiseks, hea ülevaade toas toimuvast:) Mul siin isegi oma magamismatt, juhuks kui töö murrab:) Kahjuks pole akenast avanevat vaadet katuseakna tõttu. Aga muidu on mõnus. Näis, kas adapteerun.

Comments

Urmo said…
See matt on saatanast. Pane tähele, see läheb sul käiku. Sama kogemus mul siin :) Või noh, mul on mati asemel päris voodi.
Heli said…
Bunterike, see on juba käigus:) Saatanast vist jah, sest magan siin katkendlikult. Või ei tohiks magada maa ja taeva vahel? Matt või voodi ei ole saatanast. Rõdu on... Piir taevase vahel:D
ritsik said…
Mul on ka Toscana unistus. Film oli suht erinev raamatust, raamat toidab unistust veel paremini :)
Heli said…
Hea Ritsik, võtangi Toscana raamatu ette. Hea idee! Samas - pildimaterjal ju ka tänuväärne:) Toidab unistusi. Need kumerad vormid ja maalilised kivimajad mõnusalt eklektilistes aedades! Lõputu avarus ja õhulisus - just selline mulje mul praegu on. No ja muidugi - vein ja toit ning päikselised inimesed.