Skip to main content

Minu nimi.


Minu nimi on minu oma. Lihtne ja loogiline, eks. Kui pateetiliseks minna, siis - minu nimi on mulle ka püha. Ka see peaks lihtne ja loogiline olema.

Aegade kestel on nimest huvitavaid vanasõnu ja ütlemisi saanud:

Nimi ei riku meest!
Kes annab nime ära, kaotab hinge!
Aus nimi on enam kui raha!
jne jne

Lihtne ja loogiline peaks olema ka alljärgnev:

* Mulle meeldib, kui inimesel teisele inimesele (või asutusele) midagi öelda on, siis ta esitab seda oma nimel.

* Mulle kohe üldse mitte ei meeldi, kui inimesel midagi öelda on/ei ole, siis kasutab selles kontekstis MINU NIME. Ilma luba küsimata. See on argpükslik, ebaviisakas ja ka .... seadusevastane.

Seetõttu mulle meeldib kohe väga-väga-väga, et Andmekaitse Inspektsioon on asunud tegema tänuväärset tööd internetis ilma andmesubjekti loata isikuandmete töötlemise suhtes. Kahe käega toetan seda ja minu nime kasutamine täiesti sobimatus kontekstis ilma minu nõusoleku ja teadmiseta - no oodaku kurikaelad, pahalased ja muidu küündimatud - täältä pesee!

Comments