Skip to main content

Magus aeg

Olen nõukaaegne väljalase:) Seetõttu ongi minu jaoks aastalõpp selline aeg, mil kõike teha natukene rohkem kui tavaliselt. Endasse vaatamist, pidutsemist, tööd, perekondlikke koosviibimisi, kingituste tegemist ... maiustamist. Kõik need tegevused on aastati varieerunud, ent üks on permanentne - magusa manustamine.

Aastalõpu lähenemise märgiks ongi minu jaoks piparkoogitaigna ilmumine kaupluste lettidele. Lapsepõlves kuulusin nende hulka, kes vähemalt 1 paki tainast niisama näppides vaikselt ära sõi. Praegu meeldivad mulle kodusküpsetatud piparkookide asemel õhukesed ja krõbedad poe omad. Olemas, ent kahanevad suure kiirusega.

Teine kauss võiks olla täis mandariinide. Just nende magusate ja lahtise koorega (õige nimetus vist hoopis klementiin).

Kommid... no muidugi šokolaadikommid. Lemmikuks on Ruslana pumatikommid. Jah, kahjuks ei õnnestu enam sugugi poliitiliselt korrektne olla, sest Kalevi kommide kvaliteet on allakäinud. Enam-vähem kõlbab tumerohelise paberiga Praline`, ent just "enam - vähem".

Otsin ka üht tõeliselt head magusaretsepti 25.detsembril toimuva perelõuna tarbeks. Leidsin Kajakapesast itaalia šokolaadikoogi retsepti, mida tuleks serveerida vahukoorega. Kõlab magusalt. Prooviküpsetamise võtan täna-homme ette ja annan ka blogisõpradele tulemustest teada:)

Comments

Anonymous said…
Kõik Pralined on minu lemmikud, lilla ka. Isegi see ploomi oma on täitsa hää... Parem ikka kui näiteks teekonna või ananassi Kalev. Aga muidu eelistan igasugu trüfleid ja Sveitsi sokot.Teokarbid on eriline nõrkus.
Marina kommid Fazerilt. Oli vist nii.:)
Heli said…
Teokarbid on ka minu lemmikute-lemmikud. Loodetavasti päkapikk toob nii Sulle kui mulle;-)