Skip to main content

Yes:Hearts

Tahan oma blogimisaasta kokku võtta. Juhuslikult tuli jango.com netiraadiost just Yes`i Hearts ning selle loo mõjutusega mu viimane tänavuaastane postitus tulebki.

Olen tänu blogimisele ja blogosfäärile 2008.a saanud väga eriliste emotsioonide osaliseks.

Kulla Liana - ei unusta eales Su saadetist mulle. Tänan Sind ime eest, millesse mind pühendasid!
Leelo Hiinamaal
- hetked, mil forever-stop vedruvankris ja mujal maailmaasju lahkasime - need on mulle väga kallid. Meenutan Sind sageli ja loodetavasti kohtume taas.

Tänan kõiki blogilisi ja lugejaid toetavate ja julgustavate sõnade eest, kui oma oskamatust, suutmatust ja kurbust oma lemmikutega toimetulemises teiega blogi vahendusel jagasin.

Ei liialda - tänu blogide lugemisele ja blogimisele on minust saanud parem inimene. Tunnen seda. Rõõmustan jätkuva õppimis- ja adumisvõime üle:)

Head vana-aasta lõppu ja kõige paremat teile uuel aastal!




Comments

John Smith said…
Selle peale võtame... et uus aasta pakuks vähem häguseid interneti-pilvi ja rohkem ratsionaalset talupojamõistust :)
Urmo said…
Häid pilvekesi ikka ka uuel aastal :P Muidu on oht talupojaks muutuda :D
helle said…
Et uus aasta tuleks südamele hea;)
Heli said…
Sjgelle, hehehh, peaasi et tiivad ei kasvaks...:)

Ja ei jõudnud ma aasta lõpus ei John Smithi ega ka Bunteriga ühtegi karusmarjalist võtta:(

Mida võiks sellest järeldada?
Urmo said…
Järeldada ei tule, tuleb parendada.
Hundi ulg said…
Rahulikku alanud aastat Sulle, Metsapiiga. Las hobused traavivad, inimene tegutsegu ikka läbimõeldult, tasa ja targu.
Hundi ulg said…
Rahulikku alanud aastat Sulle, Metsapiiga. Las hobused traavivad, inimene tegutsegu ikka läbimõeldult, tasa ja targu.
helle said…
Metsapiiga!
Mul on hea meel titeuudiste üle. Kui satud sinnakanti, siis ütle, et tervitan alati ja mõtlen nende peale.
Samuti emale tervist ja jaksu! Neil sai uus maja valmis?? Mis uhke värk!
Eks vaatame, kuidas edasi läheb. Kuidagi ikka saab!
Anonymous said…
Kulla, Metsapiiga, mina ei unusta iial neid nõuandeid ja toetavaid sõnu, mis sa minu postkasti poetasid ja millega minusse usku süstinud oled. Õnnelikku uut Sinule ja Su lähedastele, edukaid ja imelisi hetki loomakeste seltsis!

Liana