Skip to main content

Aktsioon "kurgid"

Viimasel ajal on mu blogisse jõutud päringuga "kurkide marineerimine". Eelmise aasta augustis avaldasin ühe "lollikindla retsepti", mille abil kurgid krõmpsud ja parasjagu äädikased jäävad.
Kuna mu mul endal oli kurgitaimi vaid 4, millest üks põdes välja, siis pean kasutama vanemate poolt kasvatatuid. Plaaningi täna Lõuna-Eestisse sõita. Vanemaid pole samuti jupp aega näinud. Päev tõotab päikseline tulla.

Sügis tuleb pikkade sammudega.... mul on veel pooleli hulgaliselt sügistöid - puude saagimine, lõhkumine ja riita ladumine, keldri koristamine, seenelkäik jne jne. Kõik on ju hirmus mõnsad tegevused, tegelikult. Õhtuti kuulen juba kurgede (mitte kurkide) kaeblikku kruugutamist.

Sain eile ka täpse (?) diagnoosi oma vasakule käele - epikondüliit ehk küünarliigese põletik. Määrati magnet- ja laserravi. Loodetavasti saan abi. Põhjuseks olevat pidev ülekoormus. Ma ei tohiks mõnda aega haigele käele üldse koormust anda, aga kuidas see võimalikuks osutub, vot seda ei tea... Aga terveid käsi on vaja. Juba seepärast, et tahaksin taas ratsutada... noja puid lõhkuda, riita laduda, jne.

Igal juhul.. teekonnal kurkide(mitte kurgede) juurde saadab mind vot see lugu:) Jah, tegelikult kummitab see mind eilsest saadik.

Comments