Skip to main content

Juuksurisse... ja taas üksildane reedeõhtu:)

Täna seisab mul ees juuksuriskäik. Mulle meeldib salongis käia. Mitmeid aastaid olen truu olnud ühele oma ala spetsile ja tema juurde käigud on tõeliselt lahedad ja muretud. Nagu altaril või pihil oleks käinud. Loodus pole mind õnnistanud paksude juustega. Aga ta lohutab mind nii kenasti igakord, et - juukseid on sul küll ja küll, lihtsalt - karv on peenike. Pärast pikkade juuste äralõikamist, käisin pikemat aega "juhujuuksurite" juures. Kui nüüd vanemaid fotosid vaatan, siis ... ega ma enesele ei meeldi neil piltidel. Pole minu stiil. Loomulikult on võhivõõra olemust ka raske tabada. Aga Marianil on kätt ja silma. Pärast tema käe alt tulekut on juuksed terved, siidised ja hoiavad kenasti. Sundimatu vestlus sinnajuurde, nii muusikast kui elust - nagu tunneksime ammu-ammu. Olen tema juurde sattumisest alati mõnusalt värske ja puhanuna salongist väljunud.

Niiet - juuksuriskäik on üks igavesti oluline tegevus. Vähemalt minu jaoks.

Salong ise näeb samuti kena ja hubane välja. Kõrged laed, puittalad, puidust kastikeses igasuguste juuksevahendite jaoks. Ja pisike terjer... ma ei teagi, mis tõugu - toy? Ükskord igatahes õngitses ta mu käekotist just õige asja välja, rahakoti nimelt:)

Täna seisab meil ees pisut kurb kohtumine. Nimelt on Marianil plaanis kaugele maale rännata ja sinna kanda kinnitada. Tegelikult oli mul ju sama plaan, ent tulid hobused... Mul on heameel, et ta julgeb oma unistuse teoks teha. Kes teab, ehk me teed veel ristuvad?

Edit: olengi taas kuldjuus. Tänase õhtu väljavaated on küll ahtakesed. Augustikuine haavade "halvaks minemine" tõmbas kriipsu peale nii John Smithiga veini libistamisele, kui ka DDT kontserdile Tallinna Lauluväljakul, kuhu hea tuttav tasuta pääset pakkus. Valutan siis nüüd oma jalga ja vaatan koristamata ruume. Ehk saab tolmuimejaga väikse tuuri siiski peale. Ahjaa, Naise soovitatud šokolaadi-variant tundub samuti lohutavana. Pool tahvlit olen juba ära kõrbistanud. Eks jätkan kuni süda pahaks läheb:) Selline reedeõhtu siis - lohutussöögiga ja halastusseksita.

Üks DDT laul mulle muidu väga meeldib. Kanadas olles kuulasin seda sageli. Sain ühe ukrainlasest kursusevenna käest.





Comments

Anonymous said…
Olen mõtetes sinuga ja tea, et oled minu mõtete kaudu täna koos minuga Ruja rokkooperi esikal:) Mõnikord oleme üksinda palju rohkem kellegagi koos, kui suure rahvamassi sees olles...
Ninataga said…
Juuksur on igale naisele oluline...
Mina pole peale oma tädi pensionile minekut leidnud omale üldse õiget juuksurit :(
Heli said…
Naine, tegelikult oli peris rahulolev õhtu. Kusagilt meenus ka, et mulle ju enam ei meeldigi suured "staadioni" kontserdid. Viinamarjad hapud? - küllap vist:)

Ninataga, siis pead hakkama palehigis otsima:) Kujuta ette, üks MEES teadis mulle rääkida, et naisel paevad olema kaks oma spetsialisti. OMA juuksur ja... günekoloog:) Mine võta kinni, õige või vale.
lishu said…
tänud näitamast DDTd, need inimesed ja muusika annavad lootust. Aaloe-mee segu parandab ka hästi haavu!
Heli said…
Lishu, mul oli sarnane (ära)tundmine, kui DDT-d kuulasin. Ilus muusika ja lihtne sõnum.pisut meie Tätte/Matvere moodi. Aitähh, aaloe-mee soovituse eest - proovin järgi.